Інтегроване заняття з розділів

"Художня література" + Ліплення

Тема "Читання вірша К.Перелісної "Грушка" 

Програмовий зміст: - продовжувати вчити дітей уважно слухати віршований твір, відповідати на запитання за його змістом; - закріпити уявлення дітей про те, що фрукти ростуть на плодових деревах у саду, вміня впізнавати фрукти (яблука, груші, сливи) за зовнішніми ознаками і на дотик; - розвивати вміння узгоджувати прикметники з іменниками; - виховувати увагу, зосередженість.

                                                                   Хід:

 1. Вихователь показує зображення вази з фруктами. Окремо виділяється груша, уважно її розглядають. - Де росте груша? - Яка вона за кольором, формою, на смак?

 2. Читання вірша К.Перелісної «Грушка» Грушка я хоч невеличка, Та солодка і м’яка, І цвіла я й наливалась, І поспіла – глянь яка! Понеси мене до мами – Подаруночок зроби, Хоч я знаю, що матуся Всю мене віддасть тобі. Бесіда за змістом вірша: Яка грушка за розміром? А яка на смак? Кому пропонує груша зробити подарунок? Кому матуся віддасть грушу?

 3. Дидактична вправа «Впізнай та опиши». Діти впізнають зображення фруктів, та коротенько описують їх. 

 4. Підсумок заняття. Мовленнєва вправа «Скажи яке?» - вправляти в умінні добирати прикметники. 











                                      Заняття з ліплення

"Груша і сливи"








Комментариев нет:

Отправить комментарий