Заняття з розділу "Розвиток мовлення"
Тема: «Якою буває погода»
Програмовий зміст: - вчити дітей розрізняти й називати чотири стани погоди, називати компоненти природного довкілля та їх якості; - вправляти в умінні правильно вживати іменники в однині та множині; - формувати чітку вимову звуків, зокрема звуку [ш] з різною силою голосу; - розвивати мовлення, поповнювати словниковий запас дітей; - виховувати пізнавальний інтерес до природного довкілля.
Хід:
1. Спостереження за погодою через вікно. Запитання: Який сьогодні день? Яке небо? Що ми на ньому бачимо? Чи є на небі хмарки? Запропонувати пофантазувати і уявити на що схожі хмаринки. Якого кольору хмаринки? А щоб у нас стало світліше та тепліше, треба, щоб із-за хмаринок вийшло... (сонечко). Промовляння заклички «Вийди, вийди, сонечко!»
2. Розглядання зображень різних станів погоди. - Якщо світить сонечко, то погода яка? Як її можна назвати? - А якщо іде дощ? Погода яка? - Земля після дощу яка? - А коли дме сильний вітер….. То погода яка? Запропонувати дітям показати, як вітер шумить (спочатку тихо, потім голосніше й голосно). - Якщо дуже-дуже холодно, то з неба іде не дощик, а пухнастий, білий... (сніг).
3. Вправа «Що ми вдягаємо у різну погоду»
4. Пояснення умовних позначо погоди.
5. Підсумок. Намалюй, який стан погоди подобається найбільше.
Комментариев нет:
Отправить комментарий