Заняття з розділу "Розвиток мовлення"

  Тема: «Якою буває погода» 

Програмовий зміст: - вчити дітей розрізняти й називати чотири стани погоди, називати компоненти природного довкілля та їх якості; - вправляти в умінні правильно вживати іменники в однині та множині; - формувати чітку вимову звуків, зокрема звуку [ш] з різною силою голосу; - розвивати мовлення, поповнювати словниковий запас дітей; - виховувати пізнавальний інтерес до природного довкілля. 

 Хід:

 1. Спостереження за погодою через вікно. Запитання: Який сьогодні день? Яке небо? Що ми на ньому бачимо? Чи є на небі хмарки? Запропонувати пофантазувати і уявити на що схожі хмаринки. Якого кольору хмаринки? А щоб у нас стало світліше та тепліше, треба, щоб із-за хмаринок вийшло... (сонечко). Промовляння заклички «Вийди, вийди, сонечко!»

 2. Розглядання зображень різних станів погоди. - Якщо світить сонечко, то погода яка? Як її можна назвати? - А якщо іде дощ? Погода яка? - Земля після дощу яка? - А коли дме сильний вітер….. То погода яка? Запропонувати дітям показати, як вітер шумить (спочатку тихо, потім голосніше й голосно). - Якщо дуже-дуже холодно, то з неба іде не дощик, а пухнастий, білий... (сніг). 

3. Вправа «Що ми вдягаємо у різну погоду»

 4. Пояснення умовних позначо погоди.

 5. Підсумок. Намалюй, який стан погоди подобається найбільше.















Комментариев нет:

Отправить комментарий