Заняття з розділу "Логіко - математичний розвиток"

 Тема: «Орієнтування в просторі: вгорі, внизу. Поняття «один», «багато».

Програмовий зміст:: - розвивати вміння орієнтуватися у просторі; - вправляти в умінні вживати слова вгорі, внизу; - закріпити поняття «один», «багато» способом порівняння двох множин; - виховувати інтерес до занять із математики.

 Хід:

 1. Вправа «Подарунки від їжачка». Хто до нас завітав? Що він нам приніс? Якого вони кольору? Одне яблуко покласти на жовту смужку, решту яблук – на синю. - Де лежить одне яблуко? - Де – багато яблук? У їжачка ще є листочки. Запропонувати дітям так само розкласти листочки.

 2. Фізкультхвилинка.

 3. Вправа «Листопад». Скільки листочків на верху дерева? А скільки внизу? Хто вгорі на ялинці? А що внизу?

 4. Вправа «Склади іграшки у шафу» На верхню полицю «поклади» одну іграшку, а решту іграшок склади на нижню полицю. - Скільки іграшок на верхній полиці? - А на нижній?

 5. Підсумок заняття. З ким ми сьогодні познайомилися? Що було в їжачка в кошику?













Комментариев нет:

Отправить комментарий