Заняття з грамоти
Тема : «Звук [т], буква Т т. Читання прямих і обернених складів»
Програмовий зміст: - вчити дітей визначати перший та останній звук у словах, виконувати звуковий аналіз слів, визначати наголос; - ознайомити з літерою Т на позначення звуків [т] і [т`]; - тренувати в уміння римувати слова; - розвивати фонематичний слух, логічне мислення дітей, дрібну моторику пальців рук; - виховувати чуйність, бажання допомогти у біді.
Хід:
1. Дидактична вправа "Місточок зі слів". Вихователь викладає першу дощечку із зображенням, а діти називають зображення, визначають останній звук та знаходять дощечку із зображенням назва якого починається на цей звук, і так далі… І так з дощечок викладається місточок.
2. Вправа "Добери риму". Листок - колобок - молоток. Грибок - пеньок - клубок. Коза – коса - оса. Кішка - мишка - кришка.
3. Загадка про равлика: Не козлик, а рогатий, Повільний, вайлуватий. За собою тягне дім І ховається у нім. Звуковий аналіз слова-відгадки. Равлик. - Скільки у цьому слові голосних? - Скільки приголосних? - Скільки складів? - Який склад наголошений?
4. Фізкультхвилинка.
5. Вправа «Спіймай звук». Вихователь читає віршовані рядки про тигреня, а діти визначають, який звук часто повторюється. Потім обирають зображення предметів у назві яких є звук [т].
6. Знайомство з буквою Т т. Діти викладають літеру з паличок. - На що схожа буква Т? - Які звуки позначає ця буква?
Комментариев нет:
Отправить комментарий