суббота, 10 сентября 2022 г.
воскресенье, 18 декабря 2016 г.
Апробація парціальної програми з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років.
Заняття з морально – етичного, мовленевого та пізнавального розвитку.
Вихователь: Войченко Н.О. 30.11.2016
Тема: Міст миру
Вихователь: Войченко Н.О. 30.11.2016
Тема: Міст миру
Мета і завдання: Продемонструвати зв язок між особистим вибором і впливом цього вибору на інших людей. Підвести до усвідомлення того, що кожна людина приходить у цей світ творити добро. Формувати в дітей бажання бути добрими, милосердними, лагідними та привітними до оточуючих, показати перевагимирного співіснування з іншими людьми.
План заняття:
1. Вступне слово вихователя.
2. Гра "Сонечко"
3. Вправа "Будівники миру"
Фізкультхвилинка
4. Читання та обговорення казки "Намисто з чотирма променями"
5. Рухлива гра "Миротворець"
6. Перегляд мультфільму
7. Підсумкове слово вихователя
Хід заняття:
Вступне слово вихователя.
Гра "Сонечко"
Рухлива гра "Миротворець"
Перегляд мультфільму
Підсумкове слово вихователя
Для того, щоб наш чарівний міст ніколи не зруйнувався, ми маємо постійно про нього пам ятати і дбати, роблячи добрі справи. Тільки тоді світ навколо нас стане кращим, засяє усмішками, одягнеться у веселку, запанують мир і злагода поміж людей. І хоч ви ще зовсім діти, але, зрозумівши це, можете стати справжніми будівниками миру.
План заняття:
1. Вступне слово вихователя.
2. Гра "Сонечко"
3. Вправа "Будівники миру"
Фізкультхвилинка
4. Читання та обговорення казки "Намисто з чотирма променями"
5. Рухлива гра "Миротворець"
6. Перегляд мультфільму
7. Підсумкове слово вихователя
Хід заняття:
Вступне слово вихователя.
Гра "Сонечко"
Вправа "Будівники миру"
Фізкультхвилинка
Читання та обговорення казки "Намисто з чотирма променями"Перегляд мультфільму
Підсумкове слово вихователя
вторник, 29 ноября 2016 г.
Апробація парціальної програми з розвитку соціальних
навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років.
Заняття з морально –
етичного, мовленевого та пізнавального
розвитку.
Тема: «Кожна дитина - як у намисті перлина»
Вихователь Войченко Н.О. 14.11.2016
Мета і завдання:
Розвиток емпатії,
вміння проявляти позитивні емоції, контролювати їх, тренеру вати вміння слухати
інших, вміння висловлювати сою думку, створення доброзичливої атмосфери,
розвиток упевненості в собі.
План заняття:
1.
Вступне слово вихователя
2.
Вправа «Комплімент»
3.
Гра «Знайомство з мудрою совою»
4.
Читання та обговореняя казки «Про
повітряну кульку»
5.
Фізкультхвилинка
6.
Гра «Автопортрет у весь зріст»
7.
Вправа «Опишіть один одного»
8.
Гра – руханка «Подарунок»
9.
Підсумкове слово вихователя
Хід заняття:
Вступне слово вихователяВправа «Комплімент»
Читання та обговорення казки «Про повітряну кульку»
Вправа «Опишіть один одного»
Підсумкове слово вихователя
Підсумок:
Наприкінці заняття діти розповідають, чому треба бути уважним і
доброзичливим до оточуючих, називають ознаки доброзичливості.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)